Kočka leze dírou, pes oknem !

23.10.2010 18:13

Je podzim a zimomřiví páníčci čím dál méně vylézají ven a tak je třeba podniknout protiakci. Dostala jsem od paničky vepřové ucho - no v mžiku bylo pryč - a okno zůstalo otevřené. Musím se rozhlédnout, jestli se někdo nedívá a protože tam ta lavička tak šikovně stojí, podívám se dovnitř, jestli by se ještě něco dobrého nenašlo. Páníček se mně sice snažil stáhnout zpátky, ale oblízla jsem ho a než se vzpamatoval, vyhoupla jsem se do okna. Tam se to ovšem poněkud zadrhlo. Zjistila jsem , že kaktusy k jídlu nejsou a také to, že se bojím slézt dolů. Tak mně nakonec museli z toho okna páníčci sundat. Oba s tím měli dost práce.

Na to, jak to vypadalo, se podívejte do fotogalerie, jen jak mně sundávají dolů, to už neměl kdo fotit.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode